السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
********************

أنا النهاردة كنت غايبة من المدرسة لأني كنت عيانة
فصحباتي حبايبي انتيمي منال وفاطمة "منال سعودية وفاطمة مصرية بس طبعاً مفيش فرق بينهم" ربنا يخليهم ليا يارب بعتولي ورقة مع بسمة كاتبينلي فيها كلام موتني من الضحك هوا هيكون عادي بالنسبة لأي حد يقراه بس بالنسبالي أنا مش عادي خالص لأنه طالع من قلبهم بجد
مقعدوش يزبطوا فيه ويختاروا كلام مثلا عشان تكون كخاطرة لأ هما كتبوه كإنهم بيكلموني..


((
بسم الله الرحمن الرحيم..
لا يجوز.. لا يجوز.. لا يجوز..
ياشوشو هانم "مدليه"
وجعه.. وجعه.. وجعه.. توجع عدوك
وتف... تف.. تف.. تفداك روحي
وإنشاء الله ماتكونين غايبة علشانك تعبانه ياروحي ياروحي (قلب)
وانشالله تموتين
تموتين تموتين تموتين تموتين
تموتين تموتين تموتين
فينــــــــــــــــا

ياشوشو لا تنسينا ياحبيبتي إحنا اخواتك وأصحابك وحبيبك>>> واثقات
وأختك فاطمه بتسلم عليكي من الصعيد الجواني
وأخوك محمد عايز يروح الجيش
وأمك عيانه >>>لا قدر الله
A – F -M
وأخوك أحمد جنني يابت إشتغلي كويس وإرجعي للكَفْر ياحبيبتي اصلهم كلهم واحشينك صح يابنتب وماتنسيش اللي وصيناك عليهم يابت انتبهي على روحك من الناس الناس مبترحمش))

الجزء الأخير دا كاتبينه كتقليد للكلام اللي بيتقال في المسلسلات الصعيدية

*********************
انتو هتقولوا البوست تافه مالهوش لزمة بس بالنسبالي أنا مهم وحطيته هنا لاني زي ماقلت قبل كدا المدونة بتاعتي دفتر مذكراتي ..

على فكرة "السنيورة" اللي بتعلقلي دي هي منال صاحبتي..